Какой код «стана» в налоговом органе лучше иметь предприятию, таблица «станов»
Каждый налогоплательщик имеет определенный «стан», присваиваемый налоговиками. Среди наиболее нежелательных это «стан» 7 или 8 или 9.
Госрегистратору от налоговиков может быть направлено уведомление об отсутствии предприятия по его местонахождению. О направлении уведомления вносят данные в Единый банк данных путем установления состояния «9 — направлено сообщение об отсутствии по местонахождению».
Обращаем внимание, что внесения в Госреестр записи об отсутствии предприятия по его местонахождению осуществляет госрегистратор.
По результатам обработки указанных сведений из Госреестра в Едином банке данных устанавливаются следующие состояния:
- 7 — в ЕГР внесена запись об отсутствии подтверждения сведений;
- 8 — в ЕГР внесена запись об отсутствии по местонахождению» соответственно.
Для сведения прилагаем коды «станов» предприятий.
Таблица кодов «станов» предприятий
№ | Kод | Состояние налогоплательщика |
1 | Cтан 0 | Основной плательщик |
2 | Cтан 3 | Принято решение о прекращении (начата ликвидационная процедура) |
3 | Cтан 4 | Возбуждено производство по делу о банкротстве |
4 | Cтан 5 | Возбуждено производство по делу о прекращении (ликвидации) |
5 | Стан 7 | В ЕГР внесена запись об отсутствии подтверждения сведений |
6 | Стан 8 | В ЕГР внесена запись об отсутствии по местонахождению |
7 | Стан 9 | Направлено уведомление об отсутствии по местонахождению |
9 | Стан 11 | Прекращен, но не снят с учета (лицевые счета не пустые) |
10 | Стан 12 | Прекращен, но не снят с учета (лицевые счета пустые, но не закрытые) |
11 | Стан 13 | Продолжается процедура санации должника |
12 | Стан 14 | Признан банкротом |
13 | Стан 15 | Перешел в другую ГНИ |
14 | Стан 16 | Прекращен (ликвидирован, закрыт) |
15 | Стан 17 | Плательщик отдельных налогов (другие ГНИ) |
16 | Стан 18 | Продолжается процедура прекращения (представлена справка об отсутствии задолженности) |
17 | Стан 19 | Продолжается процедура прекращения (справка об отсутствии задолженности не действительна) |
18 | Стан 20 | Потенциальный плательщик (сведения из Единого государственного реестра) |
19 | Стан 21 | Ликвидационная процедура по решению (постановлению) суда |
20 | Стан 22 | Снят с учета |
22 | Стан 24 | Первичный профсоюз, который не имеет освобожденных членов избирательных профорганов |
23 | Стан 25 | Условный плательщик |
24 | Стан 26 | Бюджетная организация (орган государственной власти и др.), которая финансируется из бюджета |
25 | Стан 27 | Снят с учета (плательщик отдельных налогов, другие ГНИ) |
26 | Стан 30 | В состоянии перехода в другую ГНИ |
27 | Стан 32 | Фактический адрес не установлен, юридический адрес массовой регистрации |
28 | Стан 36 | Основной плательщик до конца года |
29 | Стан 37 | Не является налогоплательщиком |
30 | Стан 50 | В состоянии перехода из другой ГНИ |
31 | Стан 56 | Плательщик со следующего года |
Аудитор Сергей Гонтаровский
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 01.07.2015 р. N 1723/2/99-99-11-02-02-10
ДФС України розглянула депутатське звернення та повідомляє.
Відповідно до п. 64.1 ст. 64, п. 66.1 ст. 66 Податкового кодексу України (далі — Кодекс) взяття на облік у контролюючих органах, внесення змін до облікових даних юридичних осіб як платників податків та зборів здійснюється на підставі відомостей, що надаються із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців (далі — ЄДР) згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» (далі — Закон). Отримання зазначених даних контролюючими органами здійснюється у порядку взаємообміну інформацією ЄДР та відомчих реєстрів Державної фіскальної служби України. Щодо юридичних осіб таким відомчим реєстром є Єдиний банк даних про платників податків — юридичних осіб (далі — Єдиний банк даних), що ведеться згідно із п. 191.1.9 ст. 191 Кодексу.
Єдиний банк даних ведеться автоматизовано із використанням класифікаторів та довідників (державних, статистичних, галузевих, відомчих та технічних).
Стани в Єдиному банку даних відображають реєстраційні дії або записи, внесені до ЄДР, або дії, проведені контролюючими органами стосовно платників податків, відповідно до положень Кодексу, Закону та Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. N 1588, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.12.2011 р. за N 1562/20300 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 р. N 462, із змінами) (далі — Порядок обліку).
Зокрема, встановлення станів «7 — до ЄДР внесено запис про відсутність підтвердження відомостей», «8 — до ЄДР внесено запис про відсутність за місцезнаходженням» і «9 — направлено повідомлення про відсутність за місцезнаходженням» відображає проведення відповідних дій, визначених статтею 19 Закону .
Зокрема, частиною дванадцятою ст. 19 Закону передбачено, що державному реєстратору від органів ДФС може бути направлене повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням. Форма такого повідомлення встановлена в додатку 24 до Порядку обліку. Щодо направлення такого повідомлення вносяться дані до Єдиного банку даних шляхом встановлення стану «9 — направлено повідомлення про відсутність за місцезнаходженням».
Внесення до ЄДР запису про відсутність підтвердження відомостей або запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням проводиться державним реєстратором відповідно до частини чотирнадцятий ст. 19 Закону. За результатами обробки зазначених відомостей з ЄДР в Єдиному банку даних встановлюється стан «7 — до ЄДР внесено запис про відсутність підтвердження відомостей» або «8 — до ЄДР внесено запис про відсутність за місцезнаходженням» відповідно.
Що стосується станів «10 — запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання)» і «23 — місцезнаходження не встановлено», то такі стани втратили силу і не застосовуються з грудня 2011 року.
Щодо подання податкової звітності засобами телекомунікаційного зв’язку та реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних повідомляємо наступне.
Платники податків подають декларації до контролюючих органів одним із способів, визначених п. 49.3 ст. 49 Кодексу. Зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Відповідно до п. 49.8 ст. 49 Кодексу прийняття податкової декларації є обов’язком контролюючого органу. При прийнятті податкової декларації уповноважена посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов’язана перевірити наявність і достовірність заповнення всіх обов’язкових реквізитів, передбачених п. 48.3 та 48.4 ст. 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.
Складання податкових накладних в електронному вигляді та їх реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних передбачені Кодексом та Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. N 1246, зі змінами.
Порядок електронного документообігу між платниками податків та контролюючими органами щодо подання податкових документів в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису регламентується Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 р. N 233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.04.2008 р. за N 320/15011 (далі — Інструкція).
Розділом І Інструкції визначено, що подання податкових документів в електронному вигляді — це подання податкових документів до органів ДФС у визначеному для документообігу порядку за умови включення платника податків до системи подання податкових документів в електронному вигляді.
Платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді відповідно до законодавства із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення формування податкових документів, засобів КЗІ та укладеного з контролюючим органом Договору про визнання електронних документів (далі — Договір).
Договір діє до закінчення терміну дії посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник подає до контролюючого органу нові посилені сертифікати електронного цифрового підпису, договір вважається пролонгованим до закінчення терміну дії нових посилених сертифікатів ключів (п. 3 розділу 6 додатка 1 до Інструкції).
Після одержання від платника податків податкового документа в електронному вигляді органи ДФС проводять його розшифрування, перевірку ЕЦП, перевірку відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту).
Якщо надіслані податкові документи сформовано з помилкою, то платнику податків надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі щодо неприйняття податкових документів в електронному вигляді із зазначенням причин.
В. о. Голови | С. Білан |
т. (050) 73-73-000, www.auditor.od.ua