Багатоканальний [050] 73-73-000 Контакти
Багатоканальний [050] 73-73-000 Контакти

Вакансії в компанії

Вакансії – аудит вакансії, вакансії аудитора Одеса, аудитор Одеса, бухгалтер Одеса  

Якщо Ви хочете працювати в колективі справжніх професіоналів, експертів в області аудиту та інших аудиторських послуг, бухгалтерського обліку та оподаткування, приєднуйтесь до нас.

 

ПЛЮСИ РОБОТИ В НАШІЙ КОМПАНІЇ:

  1. РЕАЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ + КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ
  2. ЗРУЧНЕ РОЗТАШУВАННЯ ОФІСУ В САМОМУ ЦЕНТРІ МІСТА
  3. ЧУДОВІ СОЦІАЛЬНІ УМОВИ
  4. ДРУЖНИЙ КОЛЕКТИВ ПРОФЕСІОНАЛІВ
  5. НОРМОВАНИЙ РОБОЧИЙ ДЕНЬ
  6. ВІДПУСТКУ ЗГІДНО ЗАКОНОДАВСТВА

 


 

ВАКАНСІЇ В НАЯВНОСТІ НА ЦЕЙ ЧАС


 

АУДИТОР (часткова зайнятість).

 

Вимоги:

Мати досвід роботи в аудиторській фірмі (проведення перевірок) або у відділі аудиту податкової служби. Добре знання податкового та бухгалтерського обліку.

Пунктуальність, уважність до деталей, відповідальність, комунікабельність.

Бажано (але не обов’язково): наявність сертифіката аудитора; знання англійської мови.

Досвід роботи: не менше 5 років.

 

Обов’язки:

Участь в аудиторських перевірках з податкового та бухгалтерського обліку (ПСБО, МСФЗ).

Підготовка консультацій з податкового та бухгалтерського обліку (ПСБО, МСФЗ).

 

Умови роботи:

• робота в центрі міста в офісі нашої компанії;

• цікаві проекти і досвід нашої команди для професійного зростання;

• комфортні умови роботи (забезпечення всім необхідним для продуктивної роботи);

• корпоративне навчання.

 

Оплата праці:

Конкретний розмір оплати визначається в залежності від рівня кваліфікації за результатами співбесіди. Умовою підвищення зарплати є підвищення ефективності роботи співробітника.

 

 


ПОМІЧНИК АУДИТОРА ПО МСФЗ.

 

Вимоги:

Досвід роботи не обов’язковий. Важливо мати відмінні знання з бухгалтерського обліку, отримані в навчальному закладі.

Вітаються знання за Міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ).

Бажано мати знання англійської мови (рівень upper-Intermediate).

Пунктуальність, уважність до деталей, відповідальність, комунікабельність.

 

Обов’язки:

Участь в проектах по переходу підприємств на МСФЗ, по трансформації звітності за МСФЗ, з надання консультацій по МСФЗ.

Участь в проведені аудиторських перевірок.

Ведення обліку (без складання звітності) в компаніях, яким наша фірма надає послуги з ведення бухгалтерського обліку (аутсорсинг);

 

Умови роботи:

• повна зайнятість і оформлення по трудовому законодавству;

• робота в центрі міста в офісі нашої компанії;

• цікаві проекти і досвід нашої команди для професійного зростання;

• комфортні умови роботи (забезпечення всім необхідним для продуктивної роботи);

• корпоративне навчання;

• нормований робочий день.

 

Оплата праці:

Конкретний розмір оплати визначається в залежності від рівня кваліфікації за результатами співбесіди. Умовою підвищення зарплати є підвищення ефективності роботи співробітника.

 

 


 

БУХГАЛТЕР (ПОМІЧНИК АУДИТОРА) ІЗ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ (повна або часткова зайнятість).

 

Вимоги:

Мати досвід роботи з ведення обліку заробітної плати, нарахування премій, розрахунок лікарняних, відпускних, нарахування індексації, податки на заробітну плату (ПДФО, ЄСВ, ВС), складання звітності, пов’язаної із заробітною платою, а також кадровий облік.

Потрібні знання законодавства з праці, знання про особливості оформлення трудових відносин.

Пунктуальність, уважність до деталей, відповідальність, комунікабельність.

Досвід роботи: не менше 3 років.

 

Обов’язки:

Ведення обліку заробітної плати, нарахування премій, розрахунок лікарняних, відпускних, нарахування індексації, податки на заробітну плату (ПДФО, ЄСВ, ВС), складання звітності, пов’язаної із заробітною платою, а також ведення кадрового обліку.

Проведення перевірок з обліку заробітної плати, розрахунку лікарняних, відпускних, нарахування індексації, податки на заробітну плату (ПДФО, ЄСВ, ВС), а також перевірок кадрового обліку.

 

Умови роботи:

• повна зайнятість і оформлення по трудовому законодавству;

• робота в центрі міста в офісі нашої компанії;

• цікаві проекти і досвід нашої команди для професійного зростання;

• комфортні умови роботи (забезпечення всім необхідним для продуктивної роботи);

• корпоративне навчання;

• нормований робочий день.

 

Оплата праці:

Конкретний розмір оплати визначається в залежності від рівня кваліфікації за результатами співбесіди. Умовою підвищення зарплати є підвищення ефективності роботи співробітника.

 


 

ВАКАНСИЯ ЗАКРИТА –
ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР АБО ЗАСТУПНИК ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА (неповний робочий день).

 

Вимоги:

• Досвід роботи в бухгалтерії від 3 років;

• Добре знання бухгалтерського та податкового законодавства, досвід складання фінансової звітності, декларацій з податку на прибуток і ПДВ;

• Практичні знання роботи з 1С, банк-клієнт, Медок або 1С-звіт.

• Знання англійської мови не нижче Intermediate.

Вітається досвід роботи в аудиторській фірмі або аутсорсингової компанії з ведення обліку.

Особисті якості: порядність, пунктуальність, комунікабельність, системне мислення, вміння працювати в режимі мультизадачности, аналітичні здібності.

 

Оплата праці:

Конкретний розмір оплати визначається в залежності від рівня кваліфікації за результатами співбесіди. Умовою підвищення зарплати є підвищення ефективності роботи співробітника.

 

ПЛЮСИ РОБОТИ В НАШІЙ КОМПАНІЇ:

• реальна перспектива професійного росту + корпоративне навчання

• зручне розташування офісу в самому центрі міста

• чудові соціальні умови

• дружний колектив професіоналів

• нормований робочий день

• відпустка згідно законодавства

 

Обов’язки:

• ОСНОВНА: Ведення податкового та бухгалтерського обліку, формування звітності юридичних осіб на загальній системі оподаткування, які знаходяться на обслуговуванні аудиторської фірми;

• В МІРУ МОЖЛИВОСТІ: Участь в аудиторських перевірках, що проводяться Замовником;

• В МІРУ МОЖЛИВОСТІ: Участь у підготовці консультацій, наданих Замовником по обліку та оподаткування.

 

 


ВАКАНСИЯ ЗАКРИТА –
БУХГАЛТЕР ПО ПЕРВИННОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (неповний робочий день).

Вимоги:

Досвід роботи (не менше 2 років) з первинними документами та ведення обліку на різних ділянках обліку (основні засоби, запаси, розрахунки, платежі по банку в валюті, оплата праці, кадровий облік, виписка і реєстрація податкових накладних). Практичні знання роботи з 1С8, банк-клієнт, Медок або 1С-звіт.

Пунктуальність, уважність до деталей, відповідальність, комунікабельність.

Бажано (але не обов’язково): знання англійської мові (читати, писати із словником).

 

Обов’язки:

Ведення обліку (без складання звітності) в компаніях, яким наша фірма надає послуги з ведення бухгалтерського обліку (аутсорсинг);

Консультування з питань бухгалтерського обліку та оподаткування.

 

Умови роботи:

• повна зайнятість і оформлення по трудовому законодавству;

• робота в центрі міста в офісі нашої компанії;

• цікаві проекти і досвід нашої команди для професійного зростання;

• комфортні умови роботи (забезпечення всім необхідним для продуктивної роботи);

• корпоративне навчання;

• нормований робочий день.

 

Оплата праці:

Конкретний розмір оплати визначається в залежності від рівня кваліфікації за результатами співбесіди. Умовою підвищення зарплати є підвищення ефективності роботи співробітника.

 


 

ЯК СТАТИ ЧЛЕНОМ НАШОЇ КОМАНДИ?

У нас існує сувора система відбору кандидатів, і Вам буде запропоновано пройти кілька етапів співбесіди. Якщо Ви прагнете до нових знань, не боїтеся відповідальності, якщо Ви комунікабельні і вмієте працювати в команді – у Вас є всі шанси стати членом нашого колективу.

ЗРОСТАННЯ ВСЕРЕДИНІ КОМПАНІЇ

Ми зацікавлені в тому, щоб просувати по службі власних співробітників, зберігаючи накопичені ними за роки роботи досвід і знання. Забезпечення професійного зростання наших фахівців – пріоритетний напрямок кадрової роботи компанії. Аудиторська фірма “Тріада” надає співробітникам можливість в повній мірі розкрити творчий потенціал. Постійно діюча програма внутрішніх тренінгів і семінарів дозволить Вам завжди підтримувати Ваші професійні знання на високому рівні.

ВІДПОВІДАЛЬНА ДІЛЯНКА РОБОТИ З ПЕРШИХ КРОКІВ

З першого дня роботи Вам буде довірено важливу ділянку роботи. Негайне включення в роботу з навчанням на робочому місці дає можливості для швидкого професійного зростання. Набуваючи згодом досвід, нові знання і вміння Ви будете отримувати все більш відповідальні і складні завдання. Ви обов’язково побачите результати своєї праці і переконаєтеся, що Ваші старання і Ваші зусилля оцінюються гідно і ніколи не залишаються непоміченими.

НАВЧАННЯ І ПЕРЕПІДГОТОВКА

Щорічне обов’язкове підвищення кваліфікації аудиторів, а також отримання інших професійних знань, необхідних для роботи в області аудиту здійснюється за рахунок фірми.


 

 

 

Аудиторська фірма «Тріада»
т. (050) 73-73-000, www.auditor.od.ua
Всі права на матеріали, розміщені на auditor.od.ua охороняються відповідно до законодавства України. Дозволяється републікування інформації розміщеної на сайті при дотриманні наступних умов:
1) при публікації на паперових носіях обов'язкове посилання і при цьому вказується текст "Аудиторська фірма Тріада ", www.auditor.od.ua" - як джерело інформації;
2) для Інтернет-ресурсів - гіперпосилання на текст матеріалу, не закритим від індексації пошуковими системами з текстом "Аудиторська фірма Тріада ". Гіперпосилання має бути розміщена поруч з найменуванням матеріалу або відразу після нього.