Побудова системи управлінського обліку, системи оптимізації витрат
ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУМетою управлінського обліку є створення інформаційного базису для реалізації стратегічних цілей компанії; розрахунок, планування і контроль фінансових показників на рівні кожного підрозділу компанії (групи компаній) в цілому. Це забезпечує надання необхідної інформації для прийняття оперативних і стратегічних рішень на всіх рівнях керівництва компанії.
Створення управлінського обліку здійснюється за допомогою багатовимірного обліку, відповідного бізнесу компанії (статті доходів і витрат, центри доходів, центри витрат, надані послуги тощо). Облік будується на підставі обраного GAAP (рекомендується IFRS) із застосуванням обраного плану рахунків (рекомендується український). Здійснюється формування “стандартизованих” звітів і вибраних показників (Balance sheet, P & L, Cash Flow, Contribution margin; RoC, RoS і т.д.).
Додаткові можливості, що надаються управлінським обліком:
а) Інтегрування розрахованих фінансових показників в Збалансовану систему показників (Balance Scorecard).
б) Розрахунок вартості компанії на підставі методу Free Cash Flow для прийняття рішень з метою її збільшення.
в) Оцінка прибутковості клієнтів для компанії.
г) Оптимізація витрат діяльності компанії, рекомендації щодо зменшення собівартості виробництва.
Побудова обліку здійснюється нашими фахівцями в області управлінського обліку, що мають успішний практичний досвід даної роботи.
ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУт. (050) 73-73-000, www.auditor.od.ua