Вакансії в компанії
Вакансії – аудит вакансії, вакансії аудитора Одеса, аудитор Одеса, бухгалтер Одеса
Якщо Ви хочете працювати в колективі справжніх професіоналів, експертів в області аудиту та інших аудиторських послуг, бухгалтерського обліку та оподаткування, приєднуйтесь до нас.
ПЛЮСИ РОБОТИ В НАШІЙ КОМПАНІЇ:
- РЕАЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ + КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ
- ЗРУЧНЕ РОЗТАШУВАННЯ ОФІСУ В САМОМУ ЦЕНТРІ МІСТА
- ЧУДОВІ СОЦІАЛЬНІ УМОВИ
- ДРУЖНИЙ КОЛЕКТИВ ПРОФЕСІОНАЛІВ
- НОРМОВАНИЙ РОБОЧИЙ ДЕНЬ
- ВІДПУСТКУ ЗГІДНО ЗАКОНОДАВСТВА
ВАКАНСІЇ В НАЯВНОСТІ НА ЦЕЙ ЧАС
АУДИТОР (часткова зайнятість).
Вимоги:
Мати досвід роботи в аудиторській фірмі (проведення перевірок) або у відділі аудиту податкової служби. Добре знання податкового та бухгалтерського обліку.
Пунктуальність, уважність до деталей, відповідальність, комунікабельність.
Бажано (але не обов’язково): наявність сертифіката аудитора; знання англійської мови.
Досвід роботи: не менше 5 років.
Обов’язки:
Участь в аудиторських перевірках з податкового та бухгалтерського обліку (ПСБО, МСФЗ).
Підготовка консультацій з податкового та бухгалтерського обліку (ПСБО, МСФЗ).
Умови роботи:
• робота в центрі міста в офісі нашої компанії;
• цікаві проекти і досвід нашої команди для професійного зростання;
• комфортні умови роботи (забезпечення всім необхідним для продуктивної роботи);
• корпоративне навчання.
Оплата праці:
Конкретний розмір оплати визначається в залежності від рівня кваліфікації за результатами співбесіди. Умовою підвищення зарплати є підвищення ефективності роботи співробітника.
ПОМІЧНИК АУДИТОРА ПО МСФЗ.
Вимоги:
Досвід роботи не обов’язковий. Важливо мати відмінні знання з бухгалтерського обліку, отримані в навчальному закладі.
Вітаються знання за Міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ).
Бажано мати знання англійської мови (рівень upper-Intermediate).
Пунктуальність, уважність до деталей, відповідальність, комунікабельність.
Обов’язки:
Участь в проектах по переходу підприємств на МСФЗ, по трансформації звітності за МСФЗ, з надання консультацій по МСФЗ.
Участь в проведені аудиторських перевірок.
Ведення обліку (без складання звітності) в компаніях, яким наша фірма надає послуги з ведення бухгалтерського обліку (аутсорсинг);
Умови роботи:
• повна зайнятість і оформлення по трудовому законодавству;
• робота в центрі міста в офісі нашої компанії;
• цікаві проекти і досвід нашої команди для професійного зростання;
• комфортні умови роботи (забезпечення всім необхідним для продуктивної роботи);
• корпоративне навчання;
• нормований робочий день.
Оплата праці:
Конкретний розмір оплати визначається в залежності від рівня кваліфікації за результатами співбесіди. Умовою підвищення зарплати є підвищення ефективності роботи співробітника.
БУХГАЛТЕР (ПОМІЧНИК АУДИТОРА) ІЗ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ (повна або часткова зайнятість).
Вимоги:
Мати досвід роботи з ведення обліку заробітної плати, нарахування премій, розрахунок лікарняних, відпускних, нарахування індексації, податки на заробітну плату (ПДФО, ЄСВ, ВС), складання звітності, пов’язаної із заробітною платою, а також кадровий облік.
Потрібні знання законодавства з праці, знання про особливості оформлення трудових відносин.
Пунктуальність, уважність до деталей, відповідальність, комунікабельність.
Досвід роботи: не менше 3 років.
Обов’язки:
Ведення обліку заробітної плати, нарахування премій, розрахунок лікарняних, відпускних, нарахування індексації, податки на заробітну плату (ПДФО, ЄСВ, ВС), складання звітності, пов’язаної із заробітною платою, а також ведення кадрового обліку.
Проведення перевірок з обліку заробітної плати, розрахунку лікарняних, відпускних, нарахування індексації, податки на заробітну плату (ПДФО, ЄСВ, ВС), а також перевірок кадрового обліку.
Умови роботи:
• повна зайнятість і оформлення по трудовому законодавству;
• робота в центрі міста в офісі нашої компанії;
• цікаві проекти і досвід нашої команди для професійного зростання;
• комфортні умови роботи (забезпечення всім необхідним для продуктивної роботи);
• корпоративне навчання;
• нормований робочий день.
Оплата праці:
Конкретний розмір оплати визначається в залежності від рівня кваліфікації за результатами співбесіди. Умовою підвищення зарплати є підвищення ефективності роботи співробітника.
ВАКАНСИЯ ЗАКРИТА –
ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР АБО ЗАСТУПНИК ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА (неповний робочий день).
Вимоги:
• Досвід роботи в бухгалтерії від 3 років;
• Добре знання бухгалтерського та податкового законодавства, досвід складання фінансової звітності, декларацій з податку на прибуток і ПДВ;
• Практичні знання роботи з 1С, банк-клієнт, Медок або 1С-звіт.
• Знання англійської мови не нижче Intermediate.
Вітається досвід роботи в аудиторській фірмі або аутсорсингової компанії з ведення обліку.
Особисті якості: порядність, пунктуальність, комунікабельність, системне мислення, вміння працювати в режимі мультизадачности, аналітичні здібності.
Оплата праці:
Конкретний розмір оплати визначається в залежності від рівня кваліфікації за результатами співбесіди. Умовою підвищення зарплати є підвищення ефективності роботи співробітника.
ПЛЮСИ РОБОТИ В НАШІЙ КОМПАНІЇ:
• реальна перспектива професійного росту + корпоративне навчання
• зручне розташування офісу в самому центрі міста
• чудові соціальні умови
• дружний колектив професіоналів
• нормований робочий день
• відпустка згідно законодавства
Обов’язки:
• ОСНОВНА: Ведення податкового та бухгалтерського обліку, формування звітності юридичних осіб на загальній системі оподаткування, які знаходяться на обслуговуванні аудиторської фірми;
• В МІРУ МОЖЛИВОСТІ: Участь в аудиторських перевірках, що проводяться Замовником;
• В МІРУ МОЖЛИВОСТІ: Участь у підготовці консультацій, наданих Замовником по обліку та оподаткування.
ВАКАНСИЯ ЗАКРИТА –
БУХГАЛТЕР ПО ПЕРВИННОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (неповний робочий день).
Вимоги:
Досвід роботи (не менше 2 років) з первинними документами та ведення обліку на різних ділянках обліку (основні засоби, запаси, розрахунки, платежі по банку в валюті, оплата праці, кадровий облік, виписка і реєстрація податкових накладних). Практичні знання роботи з 1С8, банк-клієнт, Медок або 1С-звіт.
Пунктуальність, уважність до деталей, відповідальність, комунікабельність.
Бажано (але не обов’язково): знання англійської мові (читати, писати із словником).
Обов’язки:
Ведення обліку (без складання звітності) в компаніях, яким наша фірма надає послуги з ведення бухгалтерського обліку (аутсорсинг);
Консультування з питань бухгалтерського обліку та оподаткування.
Умови роботи:
• повна зайнятість і оформлення по трудовому законодавству;
• робота в центрі міста в офісі нашої компанії;
• цікаві проекти і досвід нашої команди для професійного зростання;
• комфортні умови роботи (забезпечення всім необхідним для продуктивної роботи);
• корпоративне навчання;
• нормований робочий день.
Оплата праці:
Конкретний розмір оплати визначається в залежності від рівня кваліфікації за результатами співбесіди. Умовою підвищення зарплати є підвищення ефективності роботи співробітника.
ЯК СТАТИ ЧЛЕНОМ НАШОЇ КОМАНДИ?
У нас існує сувора система відбору кандидатів, і Вам буде запропоновано пройти кілька етапів співбесіди. Якщо Ви прагнете до нових знань, не боїтеся відповідальності, якщо Ви комунікабельні і вмієте працювати в команді – у Вас є всі шанси стати членом нашого колективу.
ЗРОСТАННЯ ВСЕРЕДИНІ КОМПАНІЇ
Ми зацікавлені в тому, щоб просувати по службі власних співробітників, зберігаючи накопичені ними за роки роботи досвід і знання. Забезпечення професійного зростання наших фахівців – пріоритетний напрямок кадрової роботи компанії. Аудиторська фірма “Тріада” надає співробітникам можливість в повній мірі розкрити творчий потенціал. Постійно діюча програма внутрішніх тренінгів і семінарів дозволить Вам завжди підтримувати Ваші професійні знання на високому рівні.
ВІДПОВІДАЛЬНА ДІЛЯНКА РОБОТИ З ПЕРШИХ КРОКІВ
З першого дня роботи Вам буде довірено важливу ділянку роботи. Негайне включення в роботу з навчанням на робочому місці дає можливості для швидкого професійного зростання. Набуваючи згодом досвід, нові знання і вміння Ви будете отримувати все більш відповідальні і складні завдання. Ви обов’язково побачите результати своєї праці і переконаєтеся, що Ваші старання і Ваші зусилля оцінюються гідно і ніколи не залишаються непоміченими.
НАВЧАННЯ І ПЕРЕПІДГОТОВКА
Щорічне обов’язкове підвищення кваліфікації аудиторів, а також отримання інших професійних знань, необхідних для роботи в області аудиту здійснюється за рахунок фірми.
т. (050) 73-73-000, www.auditor.od.ua